Меню Закрити

Корпоративна культура ґрунтується на університетських цінностях та визначає основні орієнтири поведінки, які обов’язкові для дотримання всіма учасниками освітнього процесу кожного структурного підрозділу: науково-педагогічні працівники, адміністрація, співробітники, студенти, аспіранти. Це, у свою чергу, розвиває в кожного почуття відповідальності та причетності, що є необхідною умовою реалізації Луганським національним аграрним університетом його статутних завдань.

  • Кодекс корпоративної культури
  • Brandbook
  • Стратегія розвитку ЛНАУ на 2020-2025
  • Положення про заохочувальні відзнаки Луганського національного аграрного університету

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Перейти до вмісту Optimized with PageSpeed Ninja

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: