21-го жовтня відбулось засідання Ради з якості вищої освіти Луганського національного аграрного університету у форматі відеоконференції. На порядку денному було декілька питань.
Перше питання стосувалось внутрішньої сертифікації дистанційних курсів навчальних дисциплін. Це є актуальною темою у розвитку вищої освіти. Дане питання має під собою нормативне підґрунтя. Наявне положення потребує відповідних змін та коригування, про що і доповідалось на засіданні. Також членів ради було проінформовано про результати сертифікації дистанційних курсів викладачів Університету та визначено найкращі курси.
Члени ради ухвалили нову редакцію «Положення про внутрішню сертифікацію дистанційних курсів у Луганському національному аграрному університеті».
Другим питанням, яке розглядалось, було обговорення практичної підготовки здобувачів вищої освіти та її документальний супровід.
Практична підготовка є обов’язковим компонентом навчання для здобуття кваліфікаційного рівня. Мова йде про формування у здобувачів професійних навичок. Практична підготовка проводиться на базах практики, які відповідають вимогам програми. Для цього створюються дослідні поля, колекційні поля, навчально-наукові лабораторії. Було представлено найкращі практики проходження практичної підготовки здобувачів, які навчаються на спеціальності «Ветеринарна медицина», «Агрономія». Відповідну роботу у практичній підготовці забезпечують кафедри та керівники структурних підрозділів. Членам ради було доведено до відома покроковий алгоритм проходження практичної підготовки здобувачами освіти.
Члени Ради ухвалили проведення постійного моніторингу організації та проходження практики, формування бази «Банк вакансій» і проведення тематичного заходу для здобувачів.
У питанні «Різне» було розглянуто низку Положень, які поліпшимуть організацію освітнього процесу Луганського національного аграрного університету.
Наприкінці засідання були проговорено актуальні питання стосовно вакцинації працівників Університету та відокремлених структурних підрозділів та можливості убезпечити своє здоров’я від захворювань та питання акредитації освітніх програм у 2021-2022 навчальному році.