Захід розпочався з енерджайзера. На початку заняття учасники поділились своїм досвідом щодо визначення структури своїх занять. Далі кожний з учасників визначився з роллю викладача та студента та виконали завдання в групах. Вправа вразила учасників, однозначним резюмування було те, що відповідальність завжди лежить на двох учасниках освітнього процесу: викладачеві та студентові.
Під час тренінгу учасники познайомились з моделлю розвитку групи, розкрили основні питання комунікації, як подавати інформацію, познайомились з «теорією чотирьох вух». Наприкінці заняття тренерка Лілія Мартинець розповіла про важливість надання зворотного зв’язку. Учасники тренінгу закріпляли знання практично, опановуючи нові інструменти навчання.
Учасники в подальшому використовуватимуть отримані знання та покращуватимуть навички свого викладання.