
СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК ЕКОНОМІЧНОГО ННІ «СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГ»
Для здобувачів вищої освіти в економічному ННІ діє студентський науковий гурток «Сучасний маркетинг».
Гурток створений з метою:
- Виявлення здібних і талановитих, схильних до науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти економічного ННІ;
- Залучення здобувачів вищої освіти економічного ННІ до наукової діяльності в галузі маркетингу;
- Набуття здобувачами вищої освіти економічного ННІ навичок виконання науково-дослідної роботи;
- Поглиблення знань та розвиток навичок за універсальною та загальною для кожного фахівця економічної галузі маркетинговою компетенцією.
Керівник гуртка – Вікторія Мінакова, старший викладач кафедри економіки підприємства маркетингу та економічної теорії.
Староста гуртка – Поліна Іванік.
Секретар гуртка – Анастасія Ліщишина.
Наукові консультанти гуртка:
Мічківський Сергій Миколайович, в.о. директора економічного ННІ, доцент, кандидат економічних наук;
Балдик Денис Олександрович, в.о. завідувача кафедри економіки підприємства, маркетингу та економічної теорії, кандидат економічних наук, доцент;
Орлова-Курилова Ольга Володимирівна, в.о. завідувачки кафедри менеджменту, права, статистики та економічного аналізу, доктор економічних наук, доцент;
Кочетков Олексій Васильович, кандидат економічних наук, професор кафедри менеджменту, права, статистики та економічного аналізу;
Рібейро Рамос Олена Олегівна, в. о. завідувачки кафедри обліку, фінансів та інформаційних технологій, кандидат економічних наук, доцент.
Завданнями діяльності студентського наукового гуртка економічного ННІ ЛНАУ «Сучасний маркетинг» є:
- опанування здобувачами вищої освіти основ наукових економічних досліджень;
- поглиблення знань у здобувачів вищої освіти економічного ННІ маркетингових компетенцій, підвищення загального рівня освіти;
- розвиток інтересів, обдарованості і здібностей здобувачів вищої освіти економічного ННІ до деяких питань науки, техніки тощо;
- формування навичок самостійної творчої роботи;
- залучення здобувачів вищої освіти економічного ННІ до роботи з додатковою літературою і періодичними виданнями (українськими і закордонними);
- придбання здобувачів вищої освіти економічного ННІ навичок підготовки виступу, доповіді;
- придбання умінь і навичок наукової роботи, проведення аналізу, підготовки практичних рекомендацій;
- вироблення уміння у здобувачів вищої освіти економічного ННІ виступати перед аудиторією, правильно поводитися під час дискусії, «круглого столу»;
- підготовка творчих наукових робіт до участі у конференціях, конкурсах та виставках;
- професійна орієнтація здобувачів вищої освіти економічного ННІ.
Формами роботи студентського наукового гуртка економічного ННІ ЛНАУ «Сучасний маркетинг» є: засідання, тематичні семінари, робота над проектами в малих групах, індивідуальне консультування здобувачів вищої освіти та інші.
ЗАПРОШУЄМО ВСІХ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНОГО ННІ ТА ВСІХ, ХТО ЦІКАВИТЬСЯ СУЧАСНИМ МАРКЕТИНГОМ!
ДЛЯ УЧАСТІ В ГУРТКУ ЗВЕРТАТИСЬ
ДО ВІКТОРІЇ МІНАКОВОЇ В TEAMS
Зразки робіт
Досягнення
Засіданння -листопад 20
Засідання -лютий 21
Засідання-березень 2021 (з піцею)
Засідання гуртка -жовтень 21